20.09

Halo!

Mitt liv är inte så värst spännande just nu. Jobb-hem. Hem-jobb. Men det är skönt att bara behöva koncentrera sig på jobbet! Visst har ja ju distanskursen som ja försöker avklara bit för bit varje kväll, men den tar inte så mycket av min tid så. Men faktum är att 24 timmar inte gör mig nöjd. 30 skulle kunna vara ganska nära sanningen för min del :P

Idag var vi påväg till hundgården föratt det var så fint väder, men det var fullsmockat där (och ganska träckigt med för den delen) så vi bestämde oss föratt ta en lugn promenad längs med stranden istället! Så nu sitter jag här och ser på Simpsons med ett halvt öga och skall göra lite på min distanskurs.

Har inte något destumer att komma med, skall föra Tykis på dagis till M&P, så söker ja honom när ja slutar. Får han springa där hela eftermiddagen!

Men nu ska ja avklara lite mer av distanskursen, moidå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0