Sådärja

Nu är kameraminnet tömt, valpväskan packad med koppel, halsband, godis, tuggleksak och vattenflaska samt allt som R ha hådda till här hemma (jag råddar aldrig ;)) bortplockat så ja tror att vi har allt för imoron.

Det känns ennu overkligt. Jamen vi ha ju vänta på honom nu sen Juni och endå slår tanken mig lite nu och då att härrigud, han kommer ju hem till helgen! Men de kommer nog att sjunka in efter några dagar tror ja.

Jag fick annars höra av en arbetskamrat att Tyke lär ska visa utseendemessigt bra potential att bli en lyckad utställningshund, så kanske att man far iväg på någon utställning med honom, fast det är nog inte orsaken till varför vi tog honom, men om jag har tid eller intresse, så varför inte?

Jag är inte nervös mera, det känns bara overkligt att imoron denhär tiden så tassar han på omkring här hos oss<3 fast ja har haft nu 3 månader på mig att förbereda mig för det, men kul ska de bli! Fast de med säkerhet kommer att ryka lite prylar som kanske smakar gott och det gäller att torkka piss och skit, men de gör inget, för Tyke är våran beibi och ja älskar honom redan<3



Denna bild får ni njuta av nu tills imoron, så kanske ja hör av mig när vi ha komi hem.

Helt såatt alla nära vet, så har ja saldot fast så ja kan inte ringa eller så, men ni får supergärna ringa till mig imoron! Vi skall vara i Sjundeå kl 12, vi startar 10 hemmifrån, har lite andra grejjer vi måste göra först med om ja nu drar till me någå så kring 15 tiden så är vi säkert anträffbara, ja vet att det finns folk som väntar lika mkt som jag på den lilla nykomlingen.

Men nu ska ja gå och duscha och plocka fram kläder tills imoron. Om ja e supernervös eller någå imoronbitti så kanske ja kastar iväg ett inlägg, men annars hörs vi när den lilla har kommit hem.

Behöver ja ens säga hur lycklig jag e?

Kommentarer
Postat av: c

Ååh ja blir helt pirrig i magen när jag läser dina inlägg! ^^ Jag längtar efter att få träffa mitt gudbarn :D Lycka till imoron så ringer jag efter 15 åt dig <3

2010-09-03 @ 22:16:47
URL: http://svansarochskor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0