Lördag

Chacha, sitter på soffan och kollar gamla avsnitt av Bella & Tyra Show, ganska rolit egentligen. Har varit på jobb hela dagen idag, samma sak imoron förutom att en sak är annorlunda ; sista skiftet inom S.
Är supernöjd över det beslutet jag tog med det nya jobbet, kommer vara skönt att göra andra saker också. jag kan ärligt säga att jobba i en matbutik inte riktigt var min grej, var endå där i över 1 år. Men glad är jag endå att jag har prövat på det också, vill prova på många saker så länge jag ennu kan göra det! Så imoron har jag min sista dag på mitt tredje officiella jobb, nästa vecka börjar jag på mitt fjärde. Men ärligt så ha ja haft så myky att göra här hemma med bebisen, så ja ha int ens hunni fundera så myky på det hela :P

Imoron ska vi fara på besök till Tallmo med honom. R:s pappa kommer och söka dom kring 12 imoron, samtidigt som ja far på jobb, och så far ja dit sen när ja slutar. Man måst ju vara 2 om man ska ha han i bilden nu, han vill sitta i famnen nämligen.

Men nu ska ja ta o börja väcka honom så ska han få sin kvälls mat :)


Kommentarer
Postat av: Mamsen

Lycka till me sista arbetsdagen. Sen stundar nya utmaningar. Puss åt Tyke.

2010-09-12 @ 09:18:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0