Den flygande hunden

Nu är vi hemma efter en eftermiddag hos mamma & pappa. Tyke fick träffa sin första kompis idag, Puppa. De gick faktiskt riktit bra! Lite störande va de nog när dom båda låg på golve o skälld på varandra, men annars bra!

Ja passade på att ta lite bilder på Tyke idag när ja va på tumis me han, med varierande resultat.


Han hoppa i min famn i samma sekund som ja tog bilden. I can flyy!

Min blogg handlar för tillfället inte om så mkt annat är min hund, hoppas att de inte stör. Men dom som nångång ha haft en valp vet hur mkt tid dom tar, och dom stunderna då dom sover går endera ut på det att man själv sover eller städar efter dom, så är det bara.

Men nu ligger vi alla 3 på soffan iaf, o ska börja fara o sova. Lång dag ha de vari för pysen också, han va vaken i över 3 timmar i sträck idag hos mamma och pappa. Ska se om ja e ledig i helgen så kunde man sku fara till stugan me han nu när han ha träffa Puppa.

Ska nu börja söka mig i sängs, tur så har ja kort dag imoron, slutar redan kring 12. Måst bara fara lite tidigare för R har tandläkare kl 12 såatt int vovven blir så länge ensam hemma.

Gonatt på er!



Kommentarer
Postat av: gumor

Halååå! Ja har inget för mej imoron på eftermiddagen, kan jag koma ti dej o hälsa på mitt gudbarn? ^^ hör av dig på bloggen eller på msn eller whatever, du borde vara hemma när jag vaknar xD mycke att berätta! kram.

2010-09-13 @ 23:27:11
URL: http://svansarochskor.blogg.se/
Postat av: mamsen

Kan tro att han e trött efter basöket, men de gick ju bra, dom ses väl snart igen.

2010-09-14 @ 08:15:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0