Cp

Iso D: Någå bra ha de komi från 3 år av gymnasiestudier ;)

Min data är cp ibland. Ja sku bjuda på bilder idag på va ja ha handla, men min data känner inte av att ja har minneskorte insatt.. den reagerar inte överhuvudtaget? Aja, kanske de sitter en liten myra därinne och tar alla bilder. Orkar inte bli sur över det nu, har varit sur över en massa andra saker idag (jag och Nilla).

Har iaf köpt 2 hupparin idag, ett par nya hörlurar (dom e asbra!) och lite annat smått och gott. Sku egentligen viljat köpa en ny telefon idag. Började klia i fingrarna när vi gjorde arbete för WestCom i Ekenäs (ta gärna en titt i deras fönster, DNA fönstret är mitt och Danus mästerverk) så hade dom ju en massa fina telefoner där. Hittade en som ja vill ha från Gigantti för typ.. 70-80€. Tycker att de e ganska dyrt endå. Måste fundera på saken!

Imoron ska Tyke fara till Fammo hela dagen. Jag är i skolan och sen på jobb efter det och R har dubbla, och Fammo är överlycklig när hon får ha sitt barnbarn för sig själv en hel dag :)

Imoron måst ja koma ihåg att ta kameran me när vi ska göra klart våran DNA juttu i WestCom, de ska ti våran portfolio.

Nu ska ja fortsätta lyssna på musik med mina nya lurar, medans Tyke ligger och lyssnar på Radio Vega. Philips MP3 Extra Bass, 12,90 Gigantti. Rekomenderas!

Kommentarer
Postat av: LINKÖPINGSSTOLTHET - ELINN

hejsan hoppsan! :)

är det bra?

fråga gärna något i min frågestund på bloggen . :)

2010-10-01 @ 15:06:34
URL: http://elinnjl.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0