21.57

Hahaha, alltså gud. 10 poäng till mig! Sku just börja skriva ett inlägg om hur trött ja är och att ja ha vari till mamma idag osv, när ja börja stirra på mitt armband. Det är fletat med oragne och silver, okej tänker ni kanske, here comes the fucked up part, ja satt för mig själv och fundera "jaa, men alltså, dehä armbande måste ju vara flätat med TRE olika band, eftersom att på två av banden är det silver men inte på ena.." Ja rynkar pannan och vänder på armbande föratt försöka fatta grejjen. " hur fan kan den ena vara utan silver när där redan finns två andra band?" Låter hjärnan knastra några sekunder, innan ja konstaterade hur jävla dorkka jag är.

Kanske att min hjärna ha fari o sova redan eller någå, för ja måsta riktit tänka framför mig hur man håller i banden när man flätar och kom då fram till att de faktiskt behövs 3 band föratt kunna fläta. Ni kanske inte fattar ett piss av hela denhä juttun nu, men för en sekund känd ja mig nästan som en krutuppfinnare. Kanske man borde börja äta brödet Oivallus, om vi fattar va ja menar?

Hahahaha, om någon sku se mig nu sku dom säkert tro att ja har Schizofreni eller någå. Sitter här o skrattar för mig själv.

Men nu låter de som att min sambo kom hem, hans avgasrör på bilen har nämligen trillat bort, så man hör när han startar från jobbet.

Nei vettni håhhå.

Hur många band krävs det föratt göra en fleta? Fråga inte Emma..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0