Plugghäst

not. Har 2 inlämningsuppgifter som ja måste få gjorda denna vecka. Observera måste! Men jag har inte tid. Nu har Tyke entligen somnat, R är på jobb, Tv:n fungerar inte som den skall (har stirrat på texten Ingen signal nu i några minuter, på varje kanal) har läst alla läsbara bloggar så detta vore ett ypperligt tillfälle att fixa bort gamla skolgrejjer som ligger och skräpar, men vad är problemet? Min motivation. Borde dessutom duscha också. Och ringa till mamma. Och skrapa mig i huvu. Kakiblä.

Duschade också Tyke nyss när vi hadd komi in efter kvällspromenaden och han grät som en kärring. Sen satt ja den alltförstora tröjjan på honom föratt han int sku frysa, de e nämligen svårt att handdukstorkka en valp, tro det eller ej! R ha sirni gömt den tröjjan som passar på tyke för mig, men han glömde visst den andra HÄHÄ!

Jaja, nu ska ja gå och duscha och sen laga skoluppgifter tills mina ögon står i kors. Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0