Paranoid

När jag inte har min telefon med mig eller om akkun är tom, så blir jag helt övertygad om att en massa människor kommer att ringa till mig om en massa viktiga saker just när jag inte har den. Undrar om det är jag som är paranoid eller om det är vanligt att man tycker så. Ja lovar att ja inte kommer att ha ett enda missat samtal, ej heller någå sms när ja far till jobbet imoron!

Idag ha vari en ganska tung dag, hade 49 kunder och en ganska rejäl fösäljning och det känner jag nog av. Bra om man hann eta mellan varvena :) Men de e kul me sådana dagar, timmarna går ganska fort då.

Men nu ska ja lyssna på Bäck från Tv med ena öra, se på Kenza & Tyra show med ena ögat och andra örat samt se på Bloggoholics med det andra ögon. Hehe, snygg syn de sku vara :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0