En myrkoloni..

.. har flyttat in i min näsa. Och dom har haft tuparit sen kl 10.30. Najs? Niet. Har försökt snyta ut dom längs med dagen, men dom hållar krampaktigt fast sig i mina näshår.

Har annars varit på jobb idag, en relativt lugn dag har det varit. Enda tills jag ko hem. Det lilla miraklet hade sovit i 4 timmar så ni kan ju gissa om han hade energi när jag kom hem. Han har sovit 1 timme sedan kl 14.30. Vi var nyss ut på våran kvällspromenad och strax efter det kom R hem från Borgå också.

Måste bara hissa mina nya hörlurar igen. Det är som att vara på fest varje gång man använder dom, älskar dom! Fast R tycker att jag är osocial när jag har dom men ;)

Heey, nu tror ja att alla myrorna ha slocka, det börjar lugna ner sig lite i mitt tryne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0