Vintern har kommit!

And I like it! Fast det kanske är kallt och så, men ja blir på så mkt bättre humör när det är snö ute, istället för enbart råkallt regn. Föratt inte tala om hur skönt det är ute nu, bara man har ordentligt med kläder på sig. Tyke tycker också att det ät kul med snö, kul när de e kallt och man kan äta det (?)


Han ser ut som ett snömonster när han bökar me nosen i snön :)

Under helgen har vi lite planer, imoron ska vi ta städdag+ att ja kanske ska julpyntta lite, får se. Och på Söndag ska vi till Sjundeå och hälsa på Tykes mamma, pappa och syster!

Nåja, men nu ska ja laga lite mer hemlisar och sen gå och lägga mig. Imoronbitti ska jag och Tyke ut på en lååång morgonpromenad. Det blir lite dumt alltid på moronen när R har morgonskift och far till 06 på jobb, för Tyke vaknar inte förelite över 8, så han ligger med mig och snarkar när R far och det är omöjligt att få honom från sängen. Så när han väcker mig kring 8, så får han mat och vi far ut kring 8.30 och inte hinner jag vara ute med honom länge, när ja ska starta mot jobbet 9.30. Före det ska ja ha hunni äta och fixa mig.Så de ska bli skönt att kunna gå i lugn och ro imoronbitti :)

Men nu ---> hemlisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0