Neverna..

Imorse när ja vaknade va allt bra, kände mig pigg och på topp, men sen.. För det första så är det bara ett faktum att konstatera, ni som är rädda för att köra enligt hastigheterna, håll er borta från vägarna då för helvete!
Jag hade igen en förbannade jävla propp framför mig när ja körde till skolan som fila på mellan 60 och 70 km/h på 80 väg. Vägarna är så krokiga, att jag inte slapp förbi, så när den förbannade jävla idioten äntligen kunde maka på sig, så hade vi en kö på 8 bilar. Om ni är så förbannat rädda för att köra, eller har dålig syn eller någå, så håll er borta då, förstör inte för andra människor som faktiskt kanske har en tidtabell att följa. Någon vakcer dag kommer jag att stanna en såndär jävla kuk och skälla ut den som aldrig förr. Fan endå.

Nåja, detta resulterade ju då i att jag blev försenad, och när ja kommer till klassen sitter någon jävla idiot på min plats. och mina hörlurar fungerar inte! Så nu kan jag inte lyssna på musik. Att fakturera utan musik går inte. Det bara går inte!

Slutar iaf 14 idag, så ja ska och handla mat och sen hem. Tänker bara sitta hemma och sura idag. Fans jävla skit fan. Så hjälper det ju inte heller att jag fortfarande har på nervena med Nelly.com

Kan någon snälla skjuta mig nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0