Pust

Nu va de semester hörrni! Gud va lyxigt :)

Skiftet gick ganska snabbt, det var endå mkt människor idag när allt är stängt imoron. Skall till mamma imoron bara ja vaknar, hoppeligen håller det fina vädret i sig! Dom hade först lovat 22 grader och sol till Torsdagen, men nu såg ja just på Foreca att det skall vara sol imoronbitti och molnigt på eftermiddagen. På Fredagen kollade jag igår att de sku vara 23 grader och sol, men nu visar det 24 grader och moln.. Nåja, ja ska nu se vad det är för väder imoron när jag vaknar och samma sak på Fredag så ser jag sen vad jag gör. Men imoron far jag oberoende till mamma ett varv, hinner inte dit under veckoslutet så.

Sitter och kollar med ett halvt öga på lätkä. 1-0 är läget nu till USA. Men jag är pessimistisk till detta, jag tror inte att vi kommer klara denna match. Men nu fick pojkarna just ylivoima, så kanske att det löser sig iaf. USA har bara en så förbaskat bra målvakt :S

Men jaja, skriver mer imoron :) Eller kanske ennu idag, beroende på hur matchen går.

Kommentarer
Postat av: mamsen

De går ju bra som fan. 1-1, o bättre blir de än. Lyckliga du som har semester oberoende vädret.

2010-05-12 @ 21:46:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0