Nej, jag har inte dött..

..har bara varit på stugan nästan hela helgen! Var på jobb igår till kl 18, sen for jag direkt till stugan, och kom hem därifrån nyss :) Igår var det ju ganska dåligt väder, men idag har det varit superfint, så jag och mamma har varit ute och grejjat igång stranden, krattat bort gammal vassa, ränsat växter och sånt, perfekt Söndagssysselsättning! Som jag lovade så kommer det bilder från vårat paradis!


Huset


Vardagsrummet (men nu finns det såklart möbler där)


Köket


Övre våningen


Gästhuset


Och utsikten från terassen!

De har fällt mkt träd runt stugan, så vi har mkt kvistar och sånt som skall fixas bort, så det skall vi kanske ta itu med nästa helg, som jag hoppeligen kan vara på stugan!

Men hörrni, nu måste ja ta och uträtta vissa saker! Imoron är det skola igen då, gad vad dessa veckoslut går snabbt nuförtiden, och sen laga något smått att äta! Ching!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0