Nähe..

Ingen deklaration här inte. R tyckte att vi skulle göra den tillsammans när han kommer hem, så jag får väl göra så då. Men ganska bra att jag kollade igenom mina papper, konstaterade nämligen att jag hade glömt att skriva in kilometrana i tur och retur, så summan som jag kommer få tillbaka - självrisken, blev dubbelt högre. Så 1242€ står det på mina papper nu. Jeii :) Känns nog bra att få tillbaka, det blir endå många KM som man kör dagligen, utan att man kanske ens tänker så mycket på det. Fick bl.a lite KELA pengar idag också :) för att jag kör 60km/dag alla vardagar när jag skall till skolan.

Nåja, slut skitsnackat, nu ska ja fara och tvätta mig och sen byta till pyjamas, såatt jag kanske kunde slippa i säng någolunda mänskliga tider idag.

mo!

En liten bild hann jag med när jag låg här på golvet med en massa papper. Jeei, vad kul med lite bilder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0