Kli-handlan-krapula

Min solbränna kliar något införbannat, och så kan man inte ens skrapa, för det gör så införbannat ont! Men som man bäddar får man ligga, tyvärr. Kanske ja borde anställa någon som sku konstant påminna mig om hur man inte ska bädda?

Nåja, igår va de festas och firas C 20års fest. Blev kanske lite för mkt, men kul va de! Börjar känna nu att jag kanske drack lite för mkt igår. Nåja, gick lite igenom bilderna och tänker nu bara lägga in dom bästa!


Me and my honeybee



Jo, det blev några för mycket


Läpp-sniff


Och sen till dagnes handlande! Vi konstaterade att Kodin Tavaratalo var öppet till 19.00, så efter en snabb Battery i solen körde vi iväg och handlade lite smått. Min fångst för dagen ;


Sen när ja någongång kommer att köpa blommor till min balkong :D


En söt liten låda att ha mina Te-påsar i, färgen passade ypperligt med mina andra köksmöbler :)


Och en Medicinlåda till alla våra droger.


So cute!

Allt detta altså från Kodin Tavaratalo för under 30€, ganska bra om man gämnför vad man får betala för dessa lådor i Plaza Center eller Karisma?

Aja, men nu ska ja börja fara o duscha och sen i säng.

Sovgott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0