Jag får på nervena!

Mitt saldo for fast inatt. Kl 05.32 tycker visst DNA att det är jätteviktigt att skicka iväg ett viesti om att mitt saldo är spärrat, vilket resulterade i att jag flög upp från sängen och höll på att få en hjärtinfarkt.. kl 05.32. Tack DNA. Nåja, for på jobb runt 8 och konstaterade ca kl. 14 att R hade ringt. Men jag kunde ju inte ringa upp, så jag tog firmatelefonen och skulle bara snabbt ringa och fråga om han höll på att dö eller någå. Men då svarar inte det förbannade jäveln! Och när ja skulle ringa igen fungerade inte telefonen, den fick inget nät, så det gick inga signaler fram.. Försökte skicka ett sms, men det fungerade ju inte heller.. Försökte enda tills 16.oo att ringa till honom, men inget nät = inget samtal. Så nu sitter jag här hemma, vet inte vart R är (det var säkert det han skulle ringa och säga) och kan inte ringa någonstans. Och jag sa till honom imorse, att jag slutar kl. 16, och nu är klockan 16.40, så varför kan han inte ringa igen!? Gad, ja blir galen. Nu vet ja ju inte om ja ska laga mat eller nej osv.. Jävla skräppa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0