Here we come, baby!

I Oktober smäller de! Sitter o lyssnar på Gagas låtar o förbanna, ja får kanare vid varje intro! De kommer att bli helt grymt bra! Jo, alltså för er som har missat VI SKA PÅ LADY GAGA I OKTOBER!!
Gad, ja kommer ju att få någå fel innan den dagen är här. Fyfan. den senaste keikkan ja va på va 2006 i Göteborg, Robbie Williams, som var helt otroligt, men om ja vet Lady Gaga rätt, så kommer detta att vara något fenomenalt!

Jag kan inte säga att hon skulle vara min största idol någonsin, men ja tycker bara att hon e så satans tuff! Okej, hennes klädsmak kan ja inte säga att jag delar, men hennes musik, den enda låten jag inte diggar så det är paparazzi. Men alla Bad romance, Alejandro, Telephone, Just dance och t.o.m Pokerface, ja dör!



Ja kan inget annat än le. TACK mamma! detta kommer att bli ett minne för livet!

Shit vad ja e taggad, o då e de först om typ 5 månader :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0