Händerna torra som krut.

Vet ni vad jag gjorde när ja kom hem från stan? Ja va superduktig och började byka. Ja sku säga att de blev 3 maskiner med byke, o nu e de bara 1 påslakan och 1 underlakan kvar :) Kanske man sku börja lära sig att bya en gång i veckan, och inte 3 ggr på samma dag var tredje vecka.

Nåja, så hade jag dessutom ett påslakan som måsta tvättas för hand ( de sku säkert ha gått att tvätta det med ett specialprogram, men jag hittade inte bruksanvisningen :S) Sen konstaterade jag att det facket som tvättmedlet skall i var helt fullt av torkat pulver, så ska sku putsa den föratt man sku se skalan på om hållaren är full med medel eller inte.. Detta var resultatet:

Fullt med kladd..


..och allt denna smörja fick jag utpetat därifrån.


Inklusive en enorm stenhård klump med ihopsmällt pulver :S

och ni ska tänka att denna tvättmaskin är ca 2 månader gammal..
Aldrig mer pulver!

Jag kan inte fatta att dom ens kan få sälja sånthär? Jamena, jo okej om ja sku ha satt dit massor av pulver på en och samma gång, men ja satt ju så mkt som det stod på påsen?
Jag skall iaf aldrig mer använda pulver..

Sådär annars så ha ja också städat hela lägenheten, så nu e allt på topp igen:) Så kan man vara ute Torsdag och Fredag när det skall bli så bra väder:)


Nåja, nu ska ja kolla på TV och smörja mina stackars små händer. Ha de bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0