Ennu mer på nervena!

Alltså, Danmark har aldrig varit ett problem, men alltså.. Jag vet inte ens egentligen vad jag ska säga om början på Finlands VM 2010 spel..Danmark-Finland 4-1 4-1!?!!? Kan någon förstå detta? Endera är Danmark så jävla bra iår, eller så är det Lejonat som e helt från reven. Jag e ennu helt paff.

Vet inte ens vafrör jag egentligen ser på VM, blir endå bara arg varje gång. Men, ibland får man ju nog bli glad när vi vinner någon match, men för det mesta blir man bara förbannad i finalerna när någon annan tar guldet framför näsan på en..

Nåja, har tagit en Burana nu, fick ganska hård hedare under matchen, så ja ska börja söka mig i säng. Detta känns fortfarande overkligt. Gad, Danmark?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0