Blommor och jävla Ryssar!

Vad är det med domaren i dagens match? Varje gång man kollar upp på TV rutan, har finnarna en utvisning! Men när ryssarna tacklar så att finnen flyyger lägs isen, så nej, då ser domaren ingenting. Diskriminering säger jag.

Nåja, sådär annars så ha ja varit ytterst dukigt idag, har skurat och moppat hela balkongen.. Utvisning igen!? Nej vettni nu!

Ja, städat hela balkongen, köpt blommor och mylla samt blommställningar och superfint blev det! Kolla bara:


"krukan" från Kodin Tavaratalo, blommorna från Pörssi


Blommorna Pörssi och kärran Kodin Tavaratalo


Samma sak här :)


:)

Alltså, ja kan inte ens beskriva den vrede jag känner när jag ser på denna förbannade match! Ryssen tackla just finnen så att finnens arm brast, får 2 min för det, och sen tacklar finnen ryssen och har armen lite är höjd, och från 10+2 min!?!  Si mig djupt i reven. Och om någon nu kommer och säger att " den bästa vinner " så fan tar jag livet av den! Gad.

Kanske man börjar höra lite skottlossningar här snart när alla grannar skjuter sig när det skiter sig för finnarna i VM..

Kommentarer
Postat av: E´s dumma husband D

Va fint ni har det på balkongen!!! Dukti kikka!

2010-05-26 @ 17:57:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0