20.03

Cha!
Jag vet inte vad det är med mig, men jag blir alltid trött något införbannat när jag kommer hem och sätter mig i soffan. Iof har jag varit trött hela dagen idag men..

Har just ätit o sitter nu med TV:n i bakgrunden och gör den dagliga blogg-rundan; Kissie, Kenza, Bella osv.
Skall imoron ta datan med till skolan och kolla på lite film med Linda på RR. Kom ihåg filmerna!
Funderade på att kanske ta en sovmorgon imoron.. har varit ganska trött dehär senaste dagarna, kunde ge nästan vadsomhelst föratt få sova ordentligt. Och det dumma är det, att om ja sku gå och lägga mig i någolunda mänskliga tider på kvällarna så sku ja inte vara så jäkla trött, men hur kul är det när R kommer hem från jobbet lite över 22, och jag ligger och sover då redan? Han vill ju alltid sitta och kolla på TV en stund, så det blir nog alltid till 00-01 tiden innan vi är i säng, o sen är jag så införbannat trött nästa morgon igen. Suck, såna problem man har..

Jag avskyr när R har kvällsturer.. ser honom så lite då. Blä :(

Men nu ska ja sluta angsta mig och slå en signal till mamma, kanske, och sen laga R:s deklaration. Jo, den är ennu ogjord. Uups..

Nåja, update kanske lite senare, om jag inte somnat med näsan i skattepapprena. Blä

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0