19.47

Nåja,mår bättre nu. Har bara pyttelite huvudvärk mer så. Har gjort klart mitt Marimekko projekt som ja ska ha imoron på engelska, snyggt blev det så hoppeligen går allt bra imoron! + att ja har ju mitt Yrkesprov imoron också.. hrm.. ska nu si hur det går. Meen vi får ha anteckningarna med så månne nu inte att det går bra! Ska kolla igenom alla mina papper och lägga dem i rätt ordning nu ennu ikväll såatt ja kanske har en changs att hitta något i dom imoron! Men nu tror ja att ja ska se en Disney film till och sen släpa mig till duschen.

Imoron är det jobb igen, samma sak på Onsdag men sen e ja ledig Torsdag-Söndag, och då kan jag nästan gissa var jag är :) iallafall på Fredag-Söndag. Har endå avslutning på Fredag, så måste nog vara hemma då, orkar inte börja köra från stugan till skolan, det tar så förbaskat länge.

Men nu ska ja kolla film. Bye!

Kommentarer
Postat av: mamsen

De går säkert bra de där me marimekko, ja tyckte de va snyggt då du visade.

2010-05-31 @ 20:20:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0