-.-

Härrigud va ja e trött idag. Vaknade typ 11.30 o ville bara sova. 12.30 drog jag mig med våld från sängen och åt morgonmål eller lunch kanske vi ska kalla det.

Igår va ja på kaffe till pappsen som hade födelsedag, hittade en superfin present till honom i sista minuten :)
Så var vi och simma med hundarna och blev attackerade av en hel myggsläkt. Så mkt att jag hann ta av mig min tröjja så hade jag 4 myggor på båda mina ben så ja sprang omkring med en björkkvitst och vispade hysteriskt runt mig, men inte klarade jag mig från dom jävlarna fördet. Har många stora bett på mina ben, mina armnar och vid hårfästet. Dom stakcars myggona hade nog inte sett kött under sin livstid.

Idag ska ja fara lite före 4 till mamma och pappa o köra dem till ekenäs, sen ska ja hem och packa det sista och städa såatt de e fint när vi kommer hem på Onsdag.

Skall lägga upp en bild på mig och V, när jag vaktade honom i förrgår.


<3

men nu ska ja packa lite av de kläderna som jag bykte ( heter det så?) igår.

Update troligen lite senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0