Träningsont och ostädat

Härrigud så de ser ut här hemma endå. Allt e oppåner :( o ja har ju för tusan inte tid att städa. Sku ja ha tid så sku vårt hem se ut som ett paradis, men nej.

När ja vakna imorse slapp ja just o just opp från sängen, mina lår va så förbannat sjuka att ja int visst vart ja sku fara! Suck. Nå, man vet att de ha hänt någå iaf. Kanske Roy slipper klaga på att min rumppa hänger om ja börjar vara en aktiv Zumbare. Ska nämligen ti Sport10 imoron me mamma o Zumbaa lite. Ska bli kul! Första gången e gratis, så om hon som drar den e bra, så kanske man börjar fara varje vecka då :) man behöver inte vara medlem på någå gym föratt fara på de, så man slipper den pengaslukaren.

Sådär annars så ha ja int gjort så myky idag, vari i skolan o på jobb (som vanligt) men imoron slutar ja 2 från skolan så då ska ja hem o se om Cessi kanske kommer hit o skruva möbler me mig<3

Om ja orkar, så ska ja ha min nya tunika imoron o mitt bälte, o jo ja ska ta ett foto på de o sätta in hit såatt alla mina 50 läsare får titta!


Ja kände mig så söt före ja for på jobb idag, o visst hade ja rätt :D

De låter som att Roy kommer hem, eller så e de hippiena som har oljud för sig.
.. nä, de va Roy<3 måst fara o pussa han lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0