Shopping och sendrag i tungan

Hemma nu efter en trevlig dag!

Blev lite lessen när ja förde Zio till firman idag (fast ja ska söka henne därifrån imoron) men de va ganska snabbt glömt när vi först for till Pörssi med mamma o sen ti Seppälä :D

Detta följde med mig hem;


Harlem byxor för 14,95€


Hårfärg (min utväxt är förjävlig)
Sockor (har gått med R:s sockor enda sen vi flyttade, aningen stora)
Bh 5€
Trosor3€
Vanttar 2 par för 1€
Hanskar 2€/par
Mössor 1€/st
"ögonskuggajuttun"


Supersöt klänning 10€


Ansiktsmask 1€


Örhängen 3€ (dålig bild javet)


Smycke 1€

Orkar inte skriva ner alla priser, men det kan ja säga att de enda som var normalpris så var Harlembyxorna, sockorna och hårfärgen!

Sen beställde jag ett par nya skor från Nelly.com, när de tidigare hade tagit slut. Orkar inte söka upp en bild nu, så de får komma imoron.

Nu har ja mammas bil tills imoron när ja får hem min ägen, med glänsande ny vindruta:)
Nåja, nu ska ja läsa lite bloggar, sen tvätta mig, o läsa min nya tidning tillsammans med ett glas kakao o en av mammas hemmabakade semlor<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0