Semi-god morgon

Moron.

Så trevligt att vakna 09.15 av att någon har en hund på parkeringen som skäller för brinnkäralivet, när jag ska sova! Den slutade nog skälla tillslut, men då hade jag så fullt på nervena att ja inte kunde sova mer.. *suck*

Hade dessutom ganska svårt att somna igår, vi for o lade oss typ 23 tiden, men vi hade ju sovit länge på mogonen så de kan hända att de hade någonting med saken att göra.. Iallafall så lå ja o läst i typ ½ timme o då snarkade R redan. Sen makade jag ihop mig bredvid honom, men endå fick ja inte sömn. En hel jäkla massa tankar snurrade i huvudet på mig. Men efter ett x antal glas med mjölk och frustrerande snurras i sängen fick ja grepp om sömnen. Sen vaknade ja när klockan ringde 05.00 o R steg opp.

Nåja, nu skiner solen iaf. Lite piggare blir man nog. Men ja har en konstig känsla av att någonting e snett.. ja vet inte vad eller vem det är, men någnting känns konstigt. De e jäkligt störande!

Va ska man hittapå  idag då? Jo, skola nu 12.45 sen på jobb o hem 18.15. Kanske att man sku fara till mamma ett varv på kvällssidan, måste se.

Sådär annars så sku ja sååå gärna villa o shoppa! De sku vara så kiva, men ja e inte helt säker på hur ekonomin e för tillfället.. Har betalat telefonräkningen, nettiräkningen o bilförsäkringen borde inte komma denna månad för den kom förra. Så egentigen sku ja nog kunna fara o shoppa! Måste prata med mamma om vi sku fara någonstans denna vecka när hon e ledig. Need to think about it.

Nåja, nu ska ja hoppa i duschen o försöka skaka av mig denna konstiga känsla som gräver i mitt bakhuvud. Uppdaterar med bilder och sånt lite senare.

Morjens!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0