Reklamer och Volvo

Halloj! Sitter som bäst i skolan o lagar lite inlämningsuppgifter. Har en var vi ska välja en av 2009 top 20 reklamer och analysera den. Ganska kul:)

Har kört med mammas bil nu hela dagen idag, kiva med en annan bil för omväxlingens skull! Nej men de e bara så att bäst trivs man i sin ägen bil (jag iaf) o de känner man ennu tydligare när man har kört en annan bil en tid. Det är inget fel på mammas bil (de e ju faktiskt en Volvo), men den e inte Zio. Ska bli kiva att fara o söka hem henne idag, men ny vindruta:)

Endera så inbillar ja mig, eller så funkkar faktiskt domdär vitamintablettena som ja börja ta i början på veckan! Ja e int alls lika trött som förut, o på moronen så e ja på gott humör när ja vaknar och har inte så mycket emot att stiga upp fast klockan bara är 7. Kanske ja bara inbillar mig, men ja mår myky bättre av dessa vitamintabletter! Smaken är nu kanske inte den bästa, men man sväper de snabbt bara så går de nog:) Nu ska ja fara på en tobak o sen fortsätta med mina uppgifter. Uppdaterar mer senare ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0