Nya naglar!

Kom just hem från mamma, va dit o eta (orkade inte börja laga mat åt mig själv när R är på jobb) o lagade mina naglar. For via Arlette när ja slutade o söka en bra nagelfil, filade ner mina naglar, lackade dem o dekorerade dem lite. Söta blr dom, svarta med gula blommor. Ni kan inte gissa hur jäkla skönt det är att skriva med sina vanliga naglar igen! Mina va ju så förbannat långa nu så de va nästan omöjligt att skriva ordentligt, men nu e dom i skick!

Skulle lägga in en bild på dom, men bildena ble suddiga, så ja skiter i det. Denna vecka borde annars mina skor från Nelly.com anlända :)

Men nu ska ja laga lite skoluppgiter o kolla på Borat med ett halvt öga.

Mors!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0