Home at last!

Puh, ett sånt arbetsskift vettni! När de nu ha blivi rökfritt så känns de nog lite jobbigt att inte få sitt nikotin. Men det positiva är ju att det inte far lika myky tobak som annars, och att man sparar pengar på detta sätt.

Ja sku kunna ge vadsomhelst föratt få vara ledig imoron. Sku ha så myky att göra här hemma, men nej, får lov att vänta till Söndan innan man får göra vad man vill. Jobbigt.
Ja borde plocka ihop mina sista möbler
Ja borde städa
Ja borde byta lakan
Ja borde sätta upp nya gardiner
Ja borde tvätta resten av mina Ikea handdukar
Ja borde reda upp i mitt klädrum
Ja borde diska
Ja borde sätta fram mina inredningsprylar
Ja borde tvätta badkaret, lavoaren, byttan

..främst av allt så borde ja se hur min pojkvän ser ut nuförtiden o så borde ja ta de lite lungt själv.

Nu för tillfället så borde ja duscha.

Kanske man borde sluta tänka på vad man borde göra o göra något annat istället.

Säger man faktiskt borde? Eller e de bara jag som ha skrivi de för många gånger?

Kommentarer
Postat av: C

Och så BORDE du träffa mig, men no worries, jag kommer o hjälper dig skruva på fredag! puss på dig min finaste Ems! <3

2010-03-03 @ 21:31:18
URL: http://svansarochskor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0