Happyface!

De ha vari en ganska skräppig dag idag, ha int havi lust att göra någonting. Redan när ja vakna imorse va de bara sådär "nej gud ta mig härifrån", o hela dagen ha vari allmänt konstig, men sen när ja bara sku koma hem ett varv o ge mat åt smulan före ja sku ti mamma o printa lite papper så såg jag detta utanför min dörr :


Iiiiihh! (teiniskrik)

Ja kasta mat åt katten, pussa om han supersnabbt, rev påsan i handen, kuta ner ti bilen, körde fort som fan till mamma o rev upp kassen:


Omg, en låda..


..och ta-ta-da-daa, mina skor!



Dom e pikilite för stora, men mina fötter sväller alltid när de e varmt ( o ja kan nog inte gå med dessa skor om de inte e varmt ute!)


Försök att ignorera mina vita ben :P

Så nu ska ja betala bort dom direkt, sen betala bilförsäkringen, äta glass o vänta på att gulle kommer hem<3

Kommentarer
Postat av: C

Uu, naaaajs :D



Viken tur att de int bor någå ungdomar i er trappa, hastit sku nån ha tagi pakete :O



Riktit snygga e dom, du kanske kan säta en såndä tunn sula i dom som man ska ha i för stora klackskor? :D O nu hoppas vi på att dom håller partynätter i sommar <3 fö no ska vi ju parta? ^^ kram!

2010-03-31 @ 21:10:45
URL: http://svansarochskor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0