Ge mig en säng!

Kom just hem från mamma o pappa, vi va o bada bastu! Sen så vi på nån konsti film o åt gröt. Nami:)
Så nu sitter ja hemma i soffan o tittar lite på Tv. Ingen South Park idag tyvärr, men någån sitcom serie. Imoron ska de bara tas lungt. Ja ha planera på att inte gå ut genom dörren om ja inte måste. Mina lediga dagar är heliga, ja måste få göra vad jag vill med dom.

Konstaterade just hur söt pojkvän ja har<3 ja känner mig lyckligt lottad att ha honom. Vill vara med honom, all the time. Ska bli så jävla skönt att få fara o krypa ner under täcket med honom o få vakna med han imoronbitti utan att behöva fara någonstans:)

Nåja, nu ska ja läsa lite bloggar o sen sova.

Nattinatt<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0