.

Sitter hemma, efter en låång dag på jobbet, o väntar på att min sötnos skall komma hem:) Egentligen så va de ju inte ens en lång dag som ja hadd, men när man e van att jobba typ 4-5 h per dag( har endå alltid skola samma dag) o sen när man jobbar ett nästan 8h pass, så blir man ganska tööt. Så tänker jag inte ens börja diskutera hur förjävligt det är att inte slippa o röka.

Nåja, iallafall så e ja ledig hela helgen(halleluja!) så de ska bli sååå skönt! Imoron ska vi ti Tallmo, för min svärmor fyller år, satt halva natten igår o lagade hennes present o slutförde den här för en stund sen, sen kanske till M&P på bastu. Skulle nog behövas en bastukväll igen, måste bara se hur Roys nacke mår imoron.

Detta ska jag ge min svärmor till födelsedagen;


En ganska tråkig grej kan man ju tänka, men grejjen e den att dom inte har någon kamera som dom kan ta bilder på sina djur med, så ja gick igenom mina igår när ja tog dom från mammas data o printade ut dem på glanssigt fotopapper:) Hon ha flera gånger prata om att hon sku vila ha mera bilder på katten som hon sku kunna lägga in i ett album, så nu ska hon få dom.

Sådär annars så borde ja städa. Roys mommo & Co sku komma hit imoron o kolla på lägenheten ( dom bor i Hesa, så dom ha int kunna göra de tidigare) så vi sku borda fixa upp här lite. De e int smutsigt här, men stökigt! Så ja ska se hur myky ja orkar fixa ikväll, så gör ja resten imoron på förmiddagen sen!

Nu tror ja att Roy kom hem ( de låter så i trappan ) efter ett 16h arbetspass. Han for imorse lite före 6 o slutar nu kring 22.

Men nu ska ja försöka städa lite här. Sen fara o sova. Nattinatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0