waka waka

Alltså jag är inte fotbollsintresserad, över huvudtaget. Aldrig varit, kommer troligen aldrig bli det. Jag tycker att detta med VM är ett enda dramaspel. Jagär mera av en lätkäpimu. Enligt min mening går hela VM ut på vem som filmar bäst. Men jag har ju som sagt aldrig varit fotbollsintresserad så jag vet nog säkert inte vad jag pratar om, men det är min syn på saken.

Men alltså, jag gnäller om detta jämt med mina nära, jag får rysningar varje gång jag hör waka waka.
Denna låt ger så mkt inspiration att jag nästan kunde resa till Afrika och se en fotbollsmatch. Nästan. Men ni fattar pointen! För tillfället vill jag bara hoppa i bilen och bara köra länge och dunka denna allt vad min bas tål. Hur kan det vara så? Jamena av en låt? Men jag har iof alltid älskat allt som har med Afrika att göra (nästan). Har visserligen varit där själv, men det vore såå kul att fara på safari eller något. Egypten är en del av Afrika, men det känns endå inte riktigt som Afrika. Men en sak är säker, jag skall på safari före jag dör. I Egypten var vi på ökensafari i Sahara med kameler och det var skitkul! Ah, vill tillbaka<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0