o.0

heh, tycker fortfarande att dendär "smileyn" är rolig. Idag har det varit fint väder, men jag har ju såklart varit på jobb, så jag har inte fått njuta så mkt av det. Sällan. Men kanske lika bra det, ser ut som en kokt räka i ansiktet efter gårdagens sol, mina lår är brända och min rygg kliar/svider, så hade endå inte kunnat vara i solen så mkt.

Har annars glömt att berätta en supergrej! Min underbaraste syster har som förmån på sitt jobb att hon får gratis Hill's hundmat åt 4 hundar. Hon har ju V & Å själv, mamma har D så då blir det ju en kvar.. och det blir våran Tyke! Detta gäller så länge hon jobbar där! Så vi lär inte behöva fundera så mkt på hundmaten iallafall, super!

Men nu ska ja laga mig rostbröd med leverpastej och ett glas kall oboy :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0