Morr

Har gjort många roliga saker idag, men nu för tillfället känner jag mig som ett enda PMS monster och har för fruktansvärt på nervena med allt och alla som befinner sig innanför dessa väggar i vår lähenget. Varför kan jag inte bara få göra som jag vill när jag vill utan att någon ska börja skrika? Ja ska fan lägga opp så många tavlor ikväll såatt väggarna ramlar ner!

Och på förbannade SuomiSoffa har dom helt enkelt bara piss i huvu. Var dit idag och sade att jag var sur föratt vi inte hade hört något om våran soffa ennu, och fan vad bra att jag gjorde det, för dom jävla puckona hade mucka till det på något jävla vis att vi inte kommer att få vår soffa överhuvudtaget. Den finns alltså inte alls att få mer. Då brann mina proppar. Ja sa helt enkelt till kvinnan i kassan att vi tar den blåa bäddsoffan med divan för samma pris, annars ska ja ha pengarna tillbaka, och hon gick med på det. Men leveranstiden på denna soffa är då 6 veckor. Piss

Nu ska ja ringa till mamma och avreagera mig lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0