Min dag

Vaknade sent, typ kring 12 av att R ringde och frågade om jag sov ennu. Så jag tvingade upp mig själv från sängen och gick i duschen. Sen efter att R kommit hem begav jag mig till biblioteket (!) och lånade lite böcker.. sen till Karis och köpa ytterligare en bok och sen till mommo och berätta de glada nyheterna. Hon blev jätteglad, började nästan gråta :) Så nu har jag suttit och bläddrat igenom dessa böcker och sugit i mig så mkt information att det står ut genom öronen på mig:P

Men fan vad jag längtar<3 hih!

Men nu ska ja läsa lite mer och göra anteckningar såatt jag kan läsa dem ennu en gång sen när det är mer aktuellt.

Morjens!

Kommentarer
Postat av: mamsen

Bra me mycket info före. Spännande!!!!

2010-06-17 @ 20:48:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0