Måndag.. eller är det Tisdag?

Har ingen susning om dagarna mer, det enda jag följer är om R är hemma eller inte :P
Hade nog inget viktigt att berätta egentligen, skall börja söka mig mot jobbet. Har kväll nu reten av veckan men sen Fredag-Söndag ledig. Fan va skönt! Men det har vi nog med S förtjänat, jag med mina 7 dagar och hon med sina 9. Men vi ska vara vi två nu i fyra dagar, förutom Torsdag för då är I med också. Börjar se ljuset i tunneln snart.. endast 4 skift kvar!

Men nu ska ja fara o röka o sen börja knalla iväg mot jobbet. R har morgonskift, så det är ju lite tråkigt att jag inte hinner se honom alls. Han kommer nämligen hem typ 1 timme efter att jag farit på jobb så.. o sen när jag kommer hem lite över 9, så vem fan orkar göra något klokt sen mer! Aja, nu ska ja fara. Morjens!

Kommentarer
Postat av: mamsen

Du e duktig du. Snart har du midsommarn ledig i allafall.

2010-06-21 @ 17:41:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0