Lördag

Tusan vad skönt, har ledigt nu 2 dagar, jess! Hade i tankarna att kanske fara till stan imoron, men är inte säker ennu.. Kanske gör det först på Måndag, eller Torsdag. Måste till Jysk och söka en skitfin klocka, gammaldags stil i vit färg för 7,50! Vill ha den till mitt kök. Måste få den till mitt kök!! Plus att jag borde fara till SuomiSoffa och slå neven i bordet angående vår soffa. Det är 4 veckors leveranstid på den och vi har väntat nu i 6 veckor.. Börjar bli lite nervös med tanken på att den är betald osv, och jag litar inte annars heller på suomisoffa för 5 penni. Redan en sådan sak som att det i varje reklamblad står stort LAGERTÖMMNING, SLUTFÖRSÄLJNING, ENDAST 1 ST/HUSHÅLL och när man kommer till butiken och skall köpa en soffa blir man informerad om att de aldrig haft soffan i lager och att lev.tiden är 4 veckor.. Sen när man frågar om dom har någon annan liknande soffa i samma prisklass, så säger dom nej. En vecka efter att affären är gjord kommer det reklam hem på posten var man hittar en liknande soffa i bättre färg för samma pris!
Den soffan som vi nu köpte var ju vit för 149€, bäddsoffan. Jag hade önskat en divan, helst mörk färg och när jag frågade efter det så visade killen i butiken en bäddsoffa med divan för 499€. Och nu finns det då plötsligt iaf en just sådan soffa jag ville ha för rätt pris. Men den soffan kanske föll ner från himlen dagen efter att jag gjort affären där och försäljaren kunde omöjligt veta att de hade en sådan soffa. Jävla skit. Kanske jag borde fara dit imoron iaf. DNA fittas och Suomisoffa fittas. Tack som fan!




Kommentarer
Postat av: Mamsen

Jag skulle INTE vilja vara försälgare på Suomisoffa när du kommer dit o e arg.

2010-06-14 @ 16:32:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0