Hata Söndagar

Jag fullkomligt hatar Söndagar! Då är ledigheterna slut (inte föratt jag har några lediga veckoslut) och man måste lämna det underbara stuglivet bakom sig, och vänta gudvet hur många veckor innan man kan fara dit igen? Jävla kakkablä.

Men annars har det varit en ganska lyckad midsommarhelg! Vädret blev ju skitfint idag, har varit ute hela dagen. God mat och det bästa av sällskap förgyllde helgen, fast det regnade Fr-Lö. Kanske att jag far tillbaka dit på Onsdag-Torsdag, är ledig då o M skulle få sin semester då så kan man vara där. Men ja ska kolla hurdant väder det är först, har ganska mycket andra saker som jag borde göra, men det ser man sen. Nu ska ja fara o röka och sen kolla på Spiderman. Men vi höres!


Kommentarer
Postat av: Ia

Jepp, söndagar suger reve. Förrutom om man e ledig på månda. Månda e annars också ganska skit dag. Tis

da å onsda e lite tråkiga, o torsda e redan lite bättre. Fredag e allra allra allra bäst, och lika lördag. Men fredag e huippu! Och nu e de bara 4 dagar dit! Kramis!

2010-06-28 @ 13:51:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0