Eh?

Jag är inte van att vara 8 timmar på jobb. jag har ju jobbat typ bara 4-5 timmars pass när skolan har varit igång, så man känner ju sig död efter en dag med 8 timmar. Men tanken slog mig när ja gick hem från jobbet, att jag kommer fan att vara rik i sommar! Om man tänker, ca 37 h / vecka, 9,40 € i timmen, + alla kvälls-, lördags- och söndagstillägg! Money money money.. Men, det har ju sitt pris, nu är jag ledig nästa gång först på Söndag, men aja, det måste man ju ta!

Hullu var in igen idag. Hon skrek åt mig på Torsdagen (såatt jag hamna torka hennes spott från ansiktet) att hon aldrig mer skall komma tillbaka, och om jag fattar att vi mister en kund.

Idag kom hon in. Sade inte ett knyst. Gick till hyllan bakom mig, och då tängt jag att nu fan skjuter hon mig! Men nej, hon kom fram till kassan och skulle betala sina produkter. Jag frågade efter förmånskort och hon sken upp som en sol "Tuusen tack ska du ha som kom ihåg det! Ni är nog så bra i denna butik, för i andra butiker frågar dom inte efter kortet. Detta ger dig måånga pluspoäng av mig! Fast jag nog alltid har tyckt att du är bra."
Och jag sitter där som ett ? och fattar noll, men bra att hon tyckernu för omväxlingens skull.

Slirar det månne?

Nåja, nu ska ja fara och röka och varva ner efter den långa dagen. Heey, snart kommer R hem, weheei!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0