Alltså härregud..

.. sånt påhållas föratt prinsessan ska gifta sig (eller har gift sig ska vi säga)

Jag tycker bara att de e så förbannat barnsligt hela grejjen? Varför ska alla vara så hysteriska, jamena, vanliga människor e dom med, bara lite rikare och mer berömda. Folk gifter sig varje dag, varför ska detta vara så himla speciellt för? Fattar inte.. Och så ska vi ju inte gå in på vad allt detta har kostat, tycker bara att det är äckligt. Miljontals människor som kollar på bröllopet och snyftar, utan att dom ens känner dessa peroner? Vafan, ja vet inte ens vad killer som hon gifter sig med heter! Någonting på D va de tror ja..  Skulle jag vara en kronprinsessa sku ja rymma iväg och gifta mig på någon ö i södern eller någå, såatt dom som inte vill ta del av hela skitet inte behöver göra det. För varifrån kommer pengarna till detta evenemang? Det vet vi nog alla..

Nei vettni, tur så har man en president som är en söt gammal tant som inte håller på med sånahäna saker! Annars sku vi nog vara ett fattig(are) land, nu har vi ju så mycket pengar att vi kan ge dom till Grekerna..

Jaja, men nu ska ja kolla runt på lite bloggar och sen tror ja att ja ska börja söka mig i säng. Skall på jobb imoron igen, men hey, bara 5 dagar kvar så är min 7 dagarn jobbputki slut :S kommer fan att vara helt död. Är det nästan redan.. suck


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0