20.43

Kom just hem från jobbet, var där några timmar och plockade upp grejjer som det fanns i mängder. Har sådär annars inte hänt så överdrivet mkt idag, hade min finska presentation, gick helt ok. Sen hem ett varv, satt en stund i solen på balkongen och sen till jobbet.

Imoron är det då avslutning som gäller. Sen iväg och köpa en våga till kusin vitamin som blir färdig kosmetolog, grattis! Sen troligen kaffe med C, sen hem och kl 19 till kusinen för att fira, efter det troligen till stugan och där skall jag vara enda till Söndag. Måndag har jag ledigt, co då måste jag städa, här ser för fittigt ut!

Men nu ska ja kolla på lite film och dricka lite Rekorderlig och vänta på att sötnosen kommer hem från jobbet :)

Kommentarer
Postat av: Elisa

HIHIIIII! Du har också dyslexi!!! För du ska köpa en VÅGA åt N till present! Jeeee! I´m not alone!

2010-06-03 @ 21:59:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0