15.02

Jag blir galen!! Varför kan jag inte bara få vara ifred? Efter att jag kom hem från Sverige så har dom ringt 5 ggr. 5ggr ,på mindre än en vecka och frågat om jag kan komma. Fan endå, jag har faktiskt ett eget liv. Jag vill inte stressa sönder mig själv igen. Har gjort det paren gånger och kan säga att det inte är något vidare..

Jo jag förstår med omständigheterna och allt det, men kan dom inte ta mera folk dit? Så kanske alla vi andra slapp springa där som andra dårar. Jag blir så irriterad. Jo, ja har sagt att dom kan ringa om jag behövs, men 5ggr på 6 dagar? Det är ju förfan inte klokt.

Man skall tammifan inte få göra något som man själv vill i denna förbannade värld mera. Fan jävla skit!

Kommentarer
Postat av: mamsen

E du på jobb idag då?

2010-06-01 @ 19:34:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0