100 questions

Hittade dessa frågor på en random sida, kommer inte ens ihåg vad den hette mer :/

1. Hur gammal är du om fem år?

Då är jag 26. Fyfan!

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
Min sötnos

3. Hur lång är du?
162 cm typ.

4. Vilken är den senaste filmen du sett?
Eva & Adam Fyra födelsedagar och ett Fiasco xD

5. Vem ringde du senast?
Min mamma.

6. Vem ringde dig senast?
R

7. Hur löd det senaste sms:et du fick?
Orkar inte söka opp telefonen

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Båda går.

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Inget dera

10. När såg du senast din mamma?
Igår

11. Vilken ögonfärg har du?
blå-grå.

12. När vaknade du i dag?
Kring 11

13. Vilken är din favoritjulsång?
Jinglebombs by Achmed the Dead terrorist

14. Vilken är din favoritplats?
Soffan

15. Vilken plats föredrar du minst?
-

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
Hoppeligen bor jag i ett egnahemshus med R och Albin!

17. Vad skrämde dig om natten som barn?
Dörren

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
För någon kväll sedan när jag och R bara satt och skrattade åt varandra utan orsak. Skitkul ju!

19. Hur stor är din säng?
Två-pers

20. Har du stationär eller bärbar dator?
Bärbar.

21. Sover du med eller utan kläder på dig?
Båda

22. Hur många kuddar har du i sängen?
För tillfället bara 2, dynvaren räkte inte till alla

23. Hur många landskap har du bott i?
1..?

24. Vilka städer har du bott i?
Always a pojocity girl

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Skor

26. Är du social?
Det kan man väl säga

27. Vilken är din favoritglass?
Jorgubbsstrut för tillfället

28. Vilken är din favoritefterrätt?
Finns måånga

29. Tycker du om kinamat?
Nja..

30. Tycker du om kaffe?
Uök!

31. Vad dricker du till frukost?
Kakao

32. Sover du på någon särskild sida?
Alltid vänster

33. Kan du spela poker?
Aldrig provat

34. Tycker du om att mysa/kela?
Såklart

35. Är du en beroendemänniska?
Kanske

36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
Jepp, Sibbo :)

37. Vill du ha barn?
Jo, en pojke iaf

38. Kan du några andra språk än svenska?
Finska, Engelska, lite Tyska och lite Spanska

39. Har du någonsin åkt ambulans?
Tror inte det..?

40. Föredrar du havet eller en bassäng?
Är inte så mkt föratt simma

41. Vad spenderar du helst pengar på?
Kläder och inredning

42. Äger du dyrbara smycken?
Några

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?
Top model

44. Kan du rulla med tungan?
Det beror på vad som klassas som att rulla, men om jag gör det får jag sendrag

45. Vem är den roligaste människan du känner?
Det finns många

46. Sover du med gosedjur?
Inte längre, har sovit med min levande gosebjörn de senaste 5 åren så.

47. Vad har du för ringsignal?
Jason Derulo - Ridin Solo

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
Kanske någå lite..

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
En tölk Koff

50. Flirtar du mycket?
Behöver inte göra det :)

51. Kan du byta olja på bilen?
Jau

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?
Jau.

53. Vilken var den senaste boken du läste?
När ingen annan ser av Duncan Farihurst

54. Läser du dagstidningen?
Ibland

55. Prenumererar du på någon veckotidning?
Nepp

56. Dansar du i bilen?
ALLTID

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?
NRJ

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
Arbetsturerna tror jag..

59. När var du i kyrkan senast?
Eh.. håller inte reda på sådant..

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet?
Minns inte!

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?
En natt, aldrig mer!

62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig?
R

63. Vad lyssnar du på just nu?
Waka Waka - Shakira

64. Har du varit med i tidningen?
Det har väl hänt

65. Vad är det konstigaste du ätit?
Öh..

66. Vem såg dig naken senast?
Hoppeligen inte grannen iaf

67. Vad är det för färg på din tandborste?
Silver

68. Hur imponerar man på dig?
Om man vågar vara sig själv

69. Vem ringer du när du är arg/ledsen?
R eller Mamma

70. Har du någon piercing?
Läppen, Napan, Örat..

71. Din största vinst?
30€ på Keno

72. Civilstånd?
Upptagen.

73. Vilka hemsidor besöker du dagligen?
Kissies.se Blogg.se Kenzas.se m.m

74. Är du fåfäng?
Näeh

76. Hur gammal är din pappa?
50 +

77. Vilket är ditt drömjobb?
Öppen för allt! Eller okej, nästan allt!

78. Finns det något du verkligen skulle vilja göra men inte haft tillfälle, tid eller råd till?
Det finns det alltid..

79. Vad har du haft för husdjur under ditt liv?
Katt, hund, kanin

80. Berätta tre saker som dina läsare antagligen inte vet om dig?
Jag har mild dyslexi, jag kan inte leva utan yoghurt, jag blir lätt paranoid

81. Svär du ofta?
Tyvärr.

82. Sverige när det är som bäst?

Sry, bor på andra sidan havet..

83. Kan du åka slalom?

Kanske det

84. Vad har du ätit i dag?
Yoghurt smörgås och oboy till frukost, broiler och ris till middag och nu sitter jag och knaprar i mig Marabou

85. Vad har du för utbildning?
Student, snart Merkonom

86. Vilken kroppsdel är du mest nöjd med?
Allt ;)

87. Vilken kroppsdel är du minst nöjd med?
Inget ;) 

88. Vilken är din bästa egenskap?
Många

89. Vilken är din sämsta egenskap?
Minst lika många!

91. Saknar du något?
Ja

92. Är det viktigt att fira födelsedagar?
Såklart

93. Vad gör dig ledsen?
Dåliga beslut jag gjort

94. Vad gör dig glad?
Min familj, R

95. Har du varit gift eller förlovad?
Niet

96. Vad ska du göra i helgen?
Jobba

97. Vad är det knasigaste du gjort?
Sade som orsak till polisen att jag hade bråttom och laga mina naglar när ja fick fortkörningsböter. Uups.

98. Vad har du för laster?
Laster..?

99. Vem är din förebild?
Min syster <3

100. Vad ska du göra när du svarat klart på alla frågor?
Röka och sen och sova!



Tänk att man inte har bättre saker att göra? Råkade i misstag radera några frågor, så siffrorna stämmer inte. Men nu ska jag utföra fråga nr 100. Gonatt!


Kommentarer
Postat av: mamsen

Kommer du me i nån statistik nu eller va?

2010-06-15 @ 16:10:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0