Shopping

Idag har jag spenderat dagen med syster och mamsen i Salo, vi startade från stugan mot Plaza kring 09.30 och gick sedan hela dagen där. klockan var väl kring 17.30 innan vi var hemma tror jag. Men en lyckad dag, många fynd har gjorts, även om jag inte riktigt could feel it idag, men kanske lika bra det! Här är lite av mina uppköp :


4 armband för 1€ i H&M och nagellack från Seppälä 1,95€/st


Halsband för 1€, H&M


Bälte för 6,50 Vero Moda


Armband 2€ st, Kappahl


Topp och skjorta från H&M


Byxor från Seppälä 15€ (!!)


Bikini övredel H&M 5€, nedredelen såg förfittig ut så jag tog bara övredelen!


Malavas nagelbandskräm 8€ Anttila. Javet att texten är bakvänd, orkar inte göra något åt saken, men på asken står det iaf någonting i stil med Nagelbandscreme, förskönar nagelbanden.

Och lite annat som sockor, leggings,brills och mjukisar men orkar inte lägga upp bilder på dom. Skall nu gå och umgås med min pojkvän som jag inte sett sedan igårmorse, men imoron blir det först jobb några timmar (eller så länge det finns saker att plocka) och sedan till svärmor på kaffe. Men nu ska ja fara o duscha, är ganska svettig och äcklig!

C ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0