Dagens

Vaknade på stugan kring 10 och steg upp och åt frukost. Konstaterade att jag fått mkt sol igår, vilket är bara bra, man vet inte hur många soliga dagar det finns kvar denna sommar.. Satt mig på stranden med mamma en stund och sen iväg hem föratt byta kläder före ett läkarbesök. Ett indre angenämt sådant kan jag säga. Är nog svullen och har lite småont nu efteråt men..

Nåja, efter det (som tog 30 min!) till stan föratt träffa C. Inhandlade följande saker :

M & M


En liten säng åt lilla pojken när han kommer. 9,90€


En boll som man lägger godis i som hunden sen ska försöka få ut därifrån genom att skuffa på bollen. Bra tidsfördriv har jag hört! 6.50€


En liten tuggleksak som inte går sönder i första taget! 2,50€


Kloklippare för små klor. 4,90€


Kakipåsar. Måste ha sådant när man går med hunden i stan! 5,90€


Ett litet peruskoppel som duger bra tills han lär sig att gå i koppel. 6,90€


Ett supersött litet halsband för de första månaderna, satsar på ett snyggare sen när han inte växer mer! 3,90€


Och så fick jag en enorm plastlåda att ha hundmaten i av syster! Vi kommer ju att få all hundmat i säckar från Hill's och sådana är lätta för små busungar att äta sig igenom när dom är små, men en plastlåda kommer han inte igenom! (Ska vi hoppas iaf)

Fick också Bonuskort till M&M :D
Betalade 34,40 för hela kalaset!

Efter det bar det av till Shell på kaffe och sen till Seppälä. Som klubbmedlem så får man info om när dom har rea, så ja fick ett sms imorse att det var -50% rea där så vi drog dit! Kunde ju inte komma hem tomhänt därifrån heller :


En supersöt sommrigtgul skjort/tunika 9,95 19,95 norm.


En tunika med insydd topp för 8,50€. Norm. 16,95

Så köpte jag lite underkläder och något smycke och det var det. Sen hem föratt kolla på lite film och städa lite. Men nu kom R hem så ja ska hålla honom lite sällskap, såg inte honom alls igår när jag for till stugan och han på jobb.


En solbränd men glad tös!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0