23.05

Jag har fått höra att folk har missförstått min mening med de inläggen som jag skrev här tidigare, så vi tar detta från början. Det enda jag ville var att visa att vi bryr oss med R. Folk har sett en negativ innebörd med min text vilket abslout inte var min mening. Jag blev bara överraskad av min ägen reaktion och ville bara att Ni ska veta att jag bara ville visa mitt medlidande för det som har hänt och absolut inte uppröra Er på något vis. Det som jag nu har hört är att jag endå har upprört folk och det ber jag som ursäkt för. Men det som låter stödande i den enes öron kan låta upprörande i andras, så är det bara. Hoppas att vi kan glömma det här nu, det tänker jag iallafall göra. Mina tankar är fortfarande de samma fast jag nu valt att ta bort mina senaste inlägg, hoppas att ni förstår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0