19.49

Efter en virrig (?) dag på jobbet så sitter ja nu och bara njuter. Mätt i magen, maten är handlad och en kall Rekorderlig väntar på mig i kylen, ahh kan de bli mkt bättre? R for iväg till stan för en stund sen så ja har hela lägenheten för mig själv några timmar, dubbelahh! Tror ja ska kolla på Aladdin, ble på hälft med den igår p.g.a att svärmor ringde kl. 21.40 och villa ha oss till Knäppen föratt träffa R familjebekant som han inte har sett på typ.. 4 år kanske? Sagt och gjort. Var hemma kring 12, hoppade i duschen och sen och sova baraföratt försova sig imorse. PANIIK! Vaknade förfan 09.05 när ja sku vara 09.00 på jobbet. Ehhe, ups. Nåja, 09.25 kuta ja in på jobbet som ett yrväder med oborstat hår och kläderna typ bak-och-fram. Nåja, det var första gången jag någonsin försovit mig till ett jobb, så de var nu inte så paha. Men hörrni, nu kallar nog Aladdin på mig, måste svara ;)

Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0