Slem..

..har jag i halsen, uäk!

Sitter i skolan igen och uppdaterar lite blogg. Ska o hälsa på syrran o Åke när ja slutar, kanske se på en film o peta lite på min blivande dator (syrran har en likadann) o bara chilla!

Ja sovd ensam inatt, förasta natten på gudvet hur länge och tammifan hadd it ja en mardröm ( som inte ja heller ha haft på länge) o vakna o bara skaka o lipa o så va int Roy där såklart! Men ikväll hinner vi ses, vi va båda på jobb igår så de ble int ti någå, men ida hinner ja si han, en liten stund iaf, innan ja måst o sova när jobbet kallar kl 06.45 imoronbitti -.-

Sådär annars e allt helt najs, har haft mycky av mina kroniska besvär på senaste tiden så de ha vari ganska jobbit men tur så har ja mina mediciner som håller mig på topp! Men såklart e de inte så kul att vakna på moron av att de känns som att man håller på att brinna upp,men jaja va kan man nu ti de?

Måste fara ti butiken o söka Battery o Mazariner ida, ha int äti dom på länge namnam

Varför måste de vara så jävla kallt ute helatiden? Vill till södern..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0