Min näsa e gul..

Fyfan va kallt de e! Int att undra på att bilen ser ut som en isklump, men nu har ja den på upptining i hallen såatt all is smälter bort, fast den kommer troligen att se lika förjävlig ut om typ en vecka igen så..

Idag ha vari ganska chill, sov länge steg upp typ 12, knäppte på TV;n , såg nångra avsnitt Australias Next Top Model (men Americas e myky bättre), hängde på soffan till typ 14 när Roy ringd o sa att han va klar me jobbe, for till Pojo via jobbet o kolla lite turer, konstatera att ja e ledig Torsdagen den 14 så ja kan fara på nagelfix då ^^, for hem, åt, for till systern och titta på nya hunden, kom hem och nu sitter jag här.

Va igår ti Sello o Ikea, ganska kusligt i Sello med alla gravljusen :S hittade nog lagomt med stuff o höll mig ganska bra med att inte göra av med alla mina pengar ( som jag för en gångs skull ha mycket av tack vare försäkringar).

Imoron e de systern som gäller, skall dit och beställa mig en dator äntligen o bara umgås. Vi far troligen hela shakke, alla e så nyfikna på den lilla nykomlingen som e såå söt! Danskdog/Schäfer/någon vallhund, mosters lilla knodde:) De slog mig att ja faktist ha blivi moster igen påvägen i bilen, blev riktigt glad! Roy tyckt att ja va barnslig men HEY, man skall glädjas åt det lilla!

Mitt Pandora e btw fullt, måste inverstera i ett nytt, plus att ja måste köpa mig en ny digikamera. Pengarna kommer, pangarna går.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0